1. U vraagt online of telefonisch personeel aan
Vul onderstaande formulier in of bel direct met onze collega’s. Wij vragen u allereerst waarvoor u personeel nodig heeft. Op die manier maken wij direct een inschatting van de mogelijkheden.
2. Wij vinden de juiste mensen voor uw organisatie
Op basis van uw aanvraag vinden wij de juiste mensen voor uw organisatie. Of het nou om tijdelijke medewerkers of vast personeel gaat. Wij raadplegen altijd ons grote netwerk vol vakmensen, bestaande uit:
- Klanten en leden
- Kandidaten die in het verleden voor ons werkten
- Sollicitanten in de database
- Contacten bij diverse jobsites
- Een hardwerkend marketingapparaat
3. Uw nieuwe medewerkers gaan aan de slag!
Heeft u de juiste match gevonden? Dan zorgen wij voor de rest. We organiseren een fijne, eerste kennismaking en regelen het papierwerk. Op die manier gaat uw nieuwe medewerker snel aan de slag!
4. U ervaart professionele nazorg
AB Zuid-Holland is méér dan een uitzendbureau… We blijven contact behouden met u en uw personeel. Zo ondersteunen wij u onder andere bij de aanpak van verzuim en bieden we cursussen aan.