Accountmanager Personeel

Standplaats:
Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in De Lier door heel Zuid-Holland

Aantal uren:
1.0/0.8 FTE (aantal uren is bespreekbaar)

Duur van de opdracht:
Eerst bepaalde tijd; bij gebleken geschiktheid uitzicht op een vast dienstverband

Functieniveau:
Hbo werk- en denkniveau

Gewenste opleidingsrichting
Afgeronde hbo-opleiding richting Commerciële Economie/MER/SMB/HRM

Omschrijving bedrijf
AB Zuid-Holland is niet zomaar een personeelsorganisatie. Onze unieke ontstaansgeschiedenis en uiteenlopende klanten maken ons anders dan anderen en daar zijn we trots op. Wij weten als geen ander hoe belangrijk continuïteit voor een onderneming is. Ons speerpunt? Ondernemers en medewerkers helpen en samenbrengen. Wij leveren niet standaard wat wordt gevraagd. Wij leveren wat nodig is! AB Zuid-Holland helpt haar klanten aan de juiste vakmensen. Van oudsher is personele dienstverlening binnen de agrarische sector ons specialisme. Daarnaast zijn wij actief in de groenvoorziening, bouwsector, grond-, weg-, en waterbouw en techniek. AB Zuid-Holland staat open voor nieuwe ontwikkelingen en markten. Dagelijks werken ruim 750 FTE bij verschillende klanten op uitzend-, detachering-, en payroll basis via onze organisatie. Hierbij is niet winstoptimalisatie, maar medewerker- en klanttevredenheid het uitgangspunt!

Functie omschrijving
Ter versterking van ons commerciële team in De Lier zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega! Je onderhoudt contacten met de bestaande klanten en bouwt deze relaties verder uit. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten zowel binnen de huidige werkgebieden als in nieuwe sectoren. Je geeft leiding én bent het aanspreekpunt van de medewerkers in het veld. Verder heb je ook een adviserende en probleemoplossende rol voor jouw klanten en medewerkers waarbij je ondersteund wordt door de binnendienst.
 

Wat je precies doet.

  • Je onderhoudt de relatie met klanten en medewerkers
  • Je bent mede verantwoordelijk voor het presenteren en het verkopen van het dienstenaanbod aan nieuwe en bestaande klanten
  • Je bent alert op feedback van klanten met betrekking tot de dienstverlening en signalen uit de markt ten aanzien van ontwikkeling van nieuwe diensten
  • Je stemt het aanbod van beschikbare vakmensen af op de behoefte van de klanten en stuurt zo nodig bij
  • Je coacht, informeert en motiveert jouw medewerkers
  • Je bent tevens verantwoordelijk voor de correcte administratieve afhandeling van opdrachten.
     

Wat je je vrienden vertelt over deze job.
“Samen met mijn collega’s van AB Zuid-Holland ben ik verantwoordelijk voor het presenteren en het verkopen van het dienstenaanbod aan nieuwe klanten. Daarbij focus ik mij met name op de (veranderde) wensen en behoeften van de klanten en medewerkers.’’
 
Zomaar een dag uit je agenda...

Afbeelding: Agenda Accountmanager Personeel

Eisen

  • Je hebt een drive voor succes, maar combineert dit met oprechte interesse richting de kandidaat en opdrachtgever
  • Je hebt minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie en bent in staat om zelfstandig je eigen verkoopprocessen te starten
  • Je beschikt over een groot incasseringsvermogen, goede communicatieve en sociale vaardigheden en overtuigingskracht
  • Je kan situaties goed inschatten en nuances aanbrengen om klanten, medewerkers en collega’s voor je te winnen
  • Gevoel voor service- en klantgerichtheid zitten ‘in je genen’ en dit weet je over te brengen op de collega’s
  • Je voelt je thuis in een no-nonsense en dynamische omgeving
  • Het bezit van een rijbewijs is een must.

 

Wij bieden

  • Wij bieden een goed salaris met prima arbeidsvoorwaarden volgens de cao Bedrijfsverzorgingsdiensten. Onder onze secundaire voorwaarden vallen onder andere een auto, laptop en telefoon van de zaak.
  • Onze nieuwe collega komt te werken in een hecht, gedreven en prettig team
  • Fulltime of parttime dienstverband, startend met een jaarcontract. Na gebleken geschiktheid behoort een vast dienstverband tot de mogelijkheden
  • Een prettige en informele organisatie waarin je jezelf kunt ontwikkelen en je eigen initiatieven kunt uitvoeren
     

Bijzonderheden

  • Wij zoeken per direct een leuke collega met aanpakkersmentaliteit
  • Wij nodigen sollicitanten uit die aan de gestelde eisen voldoen én passen binnen een informele bedrijfscultuur met van origine een agrarische achtergrond.

 

Contactpersoon en gegevens
Heeft deze vacature jouw interesse gewekt? Stuur dan je cv én motivatiebrief op naar onderstaand e-mailadres.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met:

Christel Slootmaekers van AB Zuid-Holland
T: 0174-510466
E: werken@abzuidholland.nl