Standplaats:
Je werkt vanuit ons hoofdkantoor in De Lier door heel Zuid-Holland
Aantal uren:
1.0/0.8 FTE (aantal uren is bespreekbaar)
Duur van de opdracht:
Eerst bepaalde tijd; bij gebleken geschiktheid uitzicht op een vast dienstverband
Functieniveau:
Hbo werk- en denkniveau
Gewenste opleidingsrichting
Afgeronde hbo-opleiding richting Commerciële Economie/MER/SMB/HRM
Omschrijving bedrijf
AB Zuid-Holland is niet zomaar een personeelsorganisatie. Onze unieke ontstaansgeschiedenis en uiteenlopende klanten maken ons anders dan anderen en daar zijn we trots op. Wij weten als geen ander hoe belangrijk continuïteit voor een onderneming is. Ons speerpunt? Ondernemers en medewerkers helpen en samenbrengen. Wij leveren niet standaard wat wordt gevraagd. Wij leveren wat nodig is! AB Zuid-Holland helpt haar klanten aan de juiste vakmensen. Van oudsher is personele dienstverlening binnen de agrarische sector ons specialisme. Daarnaast zijn wij actief in de groenvoorziening, bouwsector, grond-, weg-, en waterbouw en techniek. AB Zuid-Holland staat open voor nieuwe ontwikkelingen en markten. Dagelijks werken ruim 750 FTE bij verschillende klanten op uitzend-, detachering-, en payroll basis via onze organisatie. Hierbij is niet winstoptimalisatie, maar medewerker- en klanttevredenheid het uitgangspunt!
Functie omschrijving
Ter versterking van ons commerciële team in De Lier zijn wij op zoek naar een nieuwe enthousiaste collega! Je onderhoudt contacten met de bestaande klanten en bouwt deze relaties verder uit. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het werven van nieuwe klanten zowel binnen de huidige werkgebieden als in nieuwe sectoren. Je geeft leiding én bent het aanspreekpunt van de medewerkers in het veld. Verder heb je ook een adviserende en probleemoplossende rol voor jouw klanten en medewerkers waarbij je ondersteund wordt door de binnendienst.
Wat je precies doet.
- Je onderhoudt de relatie met klanten en medewerkers
- Je bent mede verantwoordelijk voor het presenteren en het verkopen van het dienstenaanbod aan nieuwe en bestaande klanten
- Je bent alert op feedback van klanten met betrekking tot de dienstverlening en signalen uit de markt ten aanzien van ontwikkeling van nieuwe diensten
- Je stemt het aanbod van beschikbare vakmensen af op de behoefte van de klanten en stuurt zo nodig bij
- Je coacht, informeert en motiveert jouw medewerkers
- Je bent tevens verantwoordelijk voor de correcte administratieve afhandeling van opdrachten.
Wat je je vrienden vertelt over deze job.
“Samen met mijn collega’s van AB Zuid-Holland ben ik verantwoordelijk voor het presenteren en het verkopen van het dienstenaanbod aan nieuwe klanten. Daarbij focus ik mij met name op de (veranderde) wensen en behoeften van de klanten en medewerkers.’’
Zomaar een dag uit je agenda...